Здоров'я – найцінніший скарб

10.04.2024 10:19

Здоров'я –  це  стан  життєдіяльності,  що  відтворює  необхідну  повноту атрибутів життя людини,

що розвиваються. (В. Жирнов) 

       Щорічно 7 квітня світ відзначає World Health Day або Всесвітній день здоров’я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.  Мета святкування — підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

       Бути здоровим – вимога часу, яка має прямий стосунок до Всесвітнього дня здоров’я. Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно.

      Людина,  яка  не  хворіє, почувається   впевнено, добре, бо  вона   усвідомлює,  що керує своїм  здоров’ям, є  його господарем.  Саме тому з  раннього дитинства потрібно  дотримуватися здорового способу життя.

Метою проведення заходів:

  • ознайомити здобувачів освіти з датою 7 квітня – Всесвітній день здоров’я;
  • вчити свідомо ставитися до свого здоров’я; 
  • давати здобувачам освіти корисні          поради  щодо збереження й зміцнення здоров’я;
  • вчити  дотримуватися  здорового способу життя: режиму дня, раціонального, збалансованого та здорового харчування,  правил гігієни.
  • розвивати зацікавленість до проведення фізкультурних вправ і загартувальних процедур;
  • розвивати  мовлення, вміння  висловлювати власну  думку;
  • виховувати бажання перетворити  набуті  знання у внутрішню потребу;
  • формувати вміння працювати  в групі, прислухатися до думки інших.

    З нагоди Всесвітнього дня Здоров’я, вчителі  Ковач О.І. та Сятиня В.С, зі здобувачами освіти  8-Б класу провели пізнавально-ігрове заняття: «Здоров'я – найцінніший скарб». Здобувачі освіти  пригадали складові здоров'я, виконували різні завдання поділившись на команди.     Вони шукали корисні продукти на картках – кросвордах, відгадували різні види спорту, складали прислів'я про здоров'я і ще багато інших цікавих конкурсів. А на завершення  – обіймалися і ласували яблучками! І найважливіше – всі отримали багато хороших та позитивних емоцій, яких так не вистачає у час війни!