Виховна робота в закладі

Вдихнути в юну істоту душу громадянина – це значить передати не тільки радість, 

захоплення, гордість, за все те, що становлять  наші святині, а й сердечний біль, 

тривогу, турботу за долю цих святинь – свободу за незалежність, 

честь і велич, багатство і славу нашої улюбленої Вітчизни.

                                                               В.О.Сухомлинський

Виховна проблема закладу:

Створення умов для духовного, морально-етичного та інтелектуального розвитку особистості через впровадження у виховний процес інноваційних технологій.

    Кредо: «Я хочу, я можу, я зроблю це…»

   Поради  досягнення  успіху:

  • Тож будьте оптимістом! Любіть життя, просто тому, що воно у вас є.
  • Не наслідуйте інших. Ви індивідуальність – і це прекрасно.
  • Ставте реальну мету й домагайтеся її.
  • Не приховуйте своїх здібностей і можливостей. Демонструйте їх.
  • Приносьте людям радість. І це зробить вас щасливими.

Основними завданнями,  яке ставив  перед собою заклад щодо виховання здобувачів освіти є:

  • виховання свідомого  громадянина, патріота;
  • набуття молоддю соціального досвіду;
  • високої культури міжнаціональних відносин;
  • формування в учнів  потреби та уміння жити в громадянському суспільстві;
  • духовності та фізичної досконалості;
  • моральної, художньо-естетичної, екологічної культури.

Структура   виховної   роботи

На сьогоднішній день в нашому закладі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та закладу, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в здобувачів закладу навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає  розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

Зміст виховання:

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави;
  • Ціннісне ставлення до людей;
  • Ціннісне ставлення до природи;
  • Ціннісне ставлення до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення до праці;
  • Ціннісне ставлення до себе;
  • Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
  • Ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;
  • Ціннісне ставлення до свого соціального «Я».