Психологічна служба в навчальному закладі є складовою частиною системи охорони фізичного і психічного здоров′я здобувачів освіти і діє з метою виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.

 

Психологічне забезпечення освітнього процесу в закладі освіти здійснює практичний психолог  Паканич Людмила Василівна.

Контактний телефон: +380677314373 -- практичний психолог Паканич Л.В.

Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти сприяє взаємодії закладу освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам. Соціально-педагогічний патронаж здійснює соціальний  педагог  Цімбота Любов Михайлівна.

У своїй діяльності психологічна служба керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про психологічну службу у системі освіти України, чинним законодавством України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини та Етичним кодексом психолога.

Психологічна служба навчального закладу тісно працює з органами охорони здоров′я, соціального захисту, сім′ї та молоді, внутрішніх справ, а також із громадськими і благодійними організаціями.

Суть роботи практичного психолога та соціального педагога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників освітнього  процесу.

Призначення працівників психологічної служби – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил закладу, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища.

Соціально-психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

Беручи до уваги всі перелічені фактори слід зазначити, що в нашому закладі соціально-психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями:

  • робота із здобувачами освіти;
  • робота з педагогічним колективом;
  • робота з батьками.

Основні напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти: діагностика, профілактика, корекція, навчальна діяльність, консультування,  просвіта, інше (організаційно-методична, соціально-захисна функції, зв’язки з громадськістю).