Виховна робота в закладі
Вдихнути в юну істоту душу громадянина – це значить передати не тільки радість,
захоплення, гордість, за все те, що становлять наші святині, а й сердечний біль,
тривогу, турботу за долю цих святинь – свободу за незалежність,
честь і велич, багатство і славу нашої улюбленої Вітчизни.
В.О.Сухомлинський
Виховна проблема закладу:
Створення умов для духовного, морально-етичного та інтелектуального розвитку особистості через впровадження у виховний процес інноваційних технологій.
Кредо: «Я хочу, я можу, я зроблю це…»
Поради досягнення успіху:
- Тож будьте оптимістом! Любіть життя, просто тому, що воно у вас є.
- Не наслідуйте інших. Ви індивідуальність – і це прекрасно.
- Ставте реальну мету й домагайтеся її.
- Не приховуйте своїх здібностей і можливостей. Демонструйте їх.
- Приносьте людям радість. І це зробить вас щасливими.
Основними завданнями, яке ставив перед собою заклад щодо виховання здобувачів освіти є:
- виховання свідомого громадянина, патріота;
- набуття молоддю соціального досвіду;
- високої культури міжнаціональних відносин;
- формування в учнів потреби та уміння жити в громадянському суспільстві;
- духовності та фізичної досконалості;
- моральної, художньо-естетичної, екологічної культури.
Структура виховної роботи
На сьогоднішній день в нашому закладі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та закладу, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в здобувачів закладу навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.
Зміст виховання:
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави;
- Ціннісне ставлення до людей;
- Ціннісне ставлення до природи;
- Ціннісне ставлення до мистецтва;
- Ціннісне ставлення до праці;
- Ціннісне ставлення до себе;
- Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;
- Ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;
- Ціннісне ставлення до свого соціального «Я».